Veelgestelde vragen
Hoe bereik ik Omnisport?
Lees hier meer over de Bereikbaarheid van Omnisport.
Wat zijn de huisregels van Omnisport?
Bekijk hier de huisregels.
Mag ik eigen eten en drinken meenemen?
Eigen consumpties meenemen zijn niet toegestaan. Er zijn horecagelegenheden in het pand waar drink- en etenswaren te verkrijgen zijn. Bij de entree zal een tassencontrole plaats vinden.
Zijn er nog kaarten te koop?
Kaarten zijn alleen te koop via onze online kassa.
Wat is jullie tassenbeleid?
Het is tijdens evenementen niet toegestaan om rugtassen en/of weekendtassen mee naar binnen te nemen. Handtassen mogen wel naar binnen, indien zij niet groter zijn dan A4 formaat en niet dikker zijn dan 10 cm. Er kan gefouilleerd worden en tassen worden gecontroleerd. De organisatie doet er alles aan om eventuele wachtrijen tot een minimum te beperken. Wij vragen u om tassen thuis te laten en vragen om uw begrip en medewerking.
Ik ben verhinderd. Kan ik mijn kaartje retourneren of ruilen voor een andere dag?
Neem voor deze vragen contact op met onze ticketpartner.
Mijn toegangskaart is kwijt/beschadigd. Kan ik een nieuwe kaart toegestuurd krijgen?
Neem voor deze vragen contact op met onze ticketpartner.
Ik heb kaartje(s) gekregen/gewonnen. Kan ik deze ruilen voor tickets voor een stoel of een andere dag?
Tickets die verkregen zijn door een actie zijn helaas niet inwisselbaar.
Mag ik foto, video of geluidsopnames maken tijdens het evenement?
Het is toegestaan foto’s en/of video’s te maken voor eigen gebruik. Zonder schriftelijke toestemming is commercieel/professioneel gebruik niet toegestaan. Is het voor commerciële doeleinden dat dient u een persaccreditatie aan te vragen, kijk daarvoor op www.nkbaanwielrennen.nl/pers. Het gebruik van selfie sticks is niet toegestaan.
Is Omnisport toegankelijk voor rolstoelgebruiker en mindervaliden?
Omnisport is toegankelijk voor rolstoelgebruiker en mindervaliden. Op elke verdieping vindt u toegang tot de lift.
Mag ik roken in de Omnisport?
Het gehele gebouw is rookvrij. Roken is alleen toegestaan buiten op de daarvoor aangewezen locaties.
Ik ben iets verloren tijdens een evenement. Wie kan ik bellen om te vragen of het is gevonden?
Hiervoor kunt u tijdens kantoortijden contact opnemen met 055 368 4611 of stuur een e-mail naar receptie@omnisport.nl.
Zijn honden en overige huisdieren toegestaan om mee te nemen naar het evenement?
Honden en overige huisdieren zijn niet toegestaan in Omnisport Apeldoorn. We maken alleen een uitzondering voor speciaal getrainde honden die ter begeleiding worden gebruikt van mindervaliden, zoals blindengeleidehonden en Stichting Hulphond-honden. Neem tevoren even contact op met de organisatie. Papieren die aantonen dat het een hulphond is, dien je bij de ontvangstbalie van Omnisport te kunnen overleggen.
Kan ik pinnen in Omnisport?
Ja, u kunt betalen via pin en credit card. Er is geen geldautomaat aanwezig.
Lockers/garderobe
Er zijn in Omnisport geen kluisjes of garderobe aanwezig
Ik heb schade. Zijn er regelingen omtrent schadevergoeding?
Omnisport en Organisatie aanvaarden geen aansprakelijkheid voor persoonlijk letsel en/of diefstal, verlies, vermissing of schade aan bezittingen van haar bezoekers ontstaan tijdens en/of ten gevolge van een bezoek aan de accommodatie, behoudens voor zover onderstaand als gevolg van opzet of bewuste roekeloosheid aan de zijde van Omnisport en Organisatie.
Kan ik Kolven in Omnisport?
Kolven in Omnisport is geen probleem, echter beschikken wij niet over een ruimte die expliciet is ingericht om te kolven. Vraag gerust aan een service meewerker waar je het beste kunt kolven, en de medewerker zorgt ervoor dat je naar de ruimte begeleid wordt. Wanneer je bij binnenkomst aangeeft bij de beveiliging dat je moet kolven gedurende je verblijf, is het geen probleem om een tas met kolfspullen mee te nemen.